משלוחים
אפשרויות משלוח:
- PickUP פיקאפ | שירות משלוחים באיסוף עצמי ע"י הלקוח. מחיר: ₪29
- משלוח UPS עד הבית במשקל עד 2 קג (משלוח 3-7 ימי עבודה). מחיר: ₪49
- משלוח UPS עד הבית במשקל מעל 2 קג (משלוח 3-7 ימי עבודה). מחיר: ₪149
- משלוח כסאות ושולחנות גיימינג עד הבית מהספק - עד 10 ימי עבודה. מחיר: ₪149
משלוח כסאות ושולחנות:
- משלוח כסאות ושולחנות אינו כולל הרכבה, ההרכבה הינה עצמית. במקרה של צורך בהרמת המוצר לבית ללא מעלית, על הלקוח לעדכן אותנו! חובה על הלקוח לעדכן נגישות. דמי המשלוח לא כלולים בהרמת מוצר ללא נגישות מעלית. (במידה ואין מעלית בבית, לא מעלים מוצר לבית הלקוח)
התחייבות האספקה ומשלוחים:
בעת רכישת המוצר מצויין באתר מספר ימי האספקה.
ספירת ימי עסקים תהיה מיום א' – ה' ,שישי ,שבת , ערבי חג וימי חג לא יחשבו כימי עסקים.
הזמנה טלפונית ללא אמצעי תשלום מראש אינו מחייב את החנות לספק את המוצר ו/או לשריין את המוצר והמחיר.
התחייבות האספקה הינה התחייבותנו להוציא את המשלוח מצידנו ללקוח עד ימי האספקה המצויינים
מרגע השליחה זמן ההגעה תלוי אך ורק בסוג השילוח שבחר המזמין ולא בידי אתר PLAYSTORE (תקלות דואר למיניהן לא באחריות PLAYSTORE)
החברה רשאית לעדכן את שיעור דמי המשלוח ו/או להחליף חברת שילוח ע"פ שיקול דעתה הבלעדי. במידה והלקוח יבטל עסקה לאחר שליחת ההזמנה לא יזוכה בעלות המשלוח.
החברה לא תיקח אחריות על תקלות במשלוח הנובעות מצד שלישי או עיכובים שנגרמו לאחר יציאת המשלוח משרדי החברה.
מדיניות קבלה והחזרת משלוחים
- ערך המוצר שנרכש עולה על 50 ₪.
- המוצר לא נפגם והרוכש לא עשה בו כל שימוש (חיבור של המוצרים לחשמל ייחשב כשימוש בהם).
- החזרת המוצר תהיה באריזה המקורית.
- במידה ולקוח לא זמין או העביר את מועד המשלוח ליום אחר, (לאחר שאישר לשליח הגעה) – לא יזוכה בסכום עלות המוצר ולא בעלות המשלוח.
- המוצר הוחזר לעסק. (על ידי הלקוח)
משלוח עם שליח עד הבית
- השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו לכתובת הלקוח שנבחרה במעמד ההזמנה, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הם בימים א'-ה' בין השעות 20:00-8:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך).
- בעת שינוי מקום המסירה מול נציג חברת המשלוחים, האחריות על טיב המוצר/אספקתו חלה על הלקוח בלבד וידוע לו כי החברה לא תישא בתוצאות/זיכוי/החלפת המוצר. הלקוח לא יבוא בטענות כנגד החברה.
כתובת הלקוח
- בסיום התשלום, מתקבל אישור הזמנה למייל - כתובת הלקוח מתייחסת לכתובת המגורים של הלקוח ולא בהכרח לכתובת המשלוח בבחירת משלוח לנקודת איסוף או לחלופין מתייחסת לכתובת המשלוח בבחירת משלוח עד הבית.
- מובהר כי עם ביטול עסקת רכישה שלא עקב פגם או אי התאמת המוצר שסופק להזמנת המשתמש, המשתמש יחויב בדמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ₪ – לפי הנמוך מבין השניים. אין באמור כדי לפגוע בזכותה של הנהלת אתר זה לפעול לקבלת כל סעד אחר לו זכאית על פי כל דין.
- מובהר כי הנהלת אתר זה לא תאפשר ביטול עסקה וכן לא תהא אחראית לכל נזק או כל חבות במקרים של חשיפת המוצרים למים ו/או לחות ו/או שמש ו/או חום ו/או לתנאים סביבתיים קשים על ידי המשתמש.
- ביטול עסקה עקב פגם במוצר – על המשתמש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ולדווח מיד, ולא יאוחר מ- 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר להנהלת אתר זה על כל אי התאמה או פגם באמצעות בקשה מתאימה בכתב כאמור לעיל, ולאפשר להנהלת אתר זה לתקן את הפגם ו/או אי ההתאמה ולהחליף את המוצר הפגום במוצר תקין שישלח לאחר החזרת המוצר הפגום. במידה ואי ההתאמה או הפגם לא ניתנים לתיקון ו/או במידה והמשתמש סירב להצעת אתר זה , כספו יוחזר לו במלואו לאחר שישלח את המוצר לידי הנהלת אתר זה והמוצר הפגום יתקבל על ידה. יובהר כי עלויות משלוח אלה יחולו באופן בלעדי על המשתמש.
איסוף עצמי
- הזמנתך מטופלת במרכז ההזמנות. כאשר ההזמנה תהיה מוכנה בנקודת האיסוף תשלח הודעה במייל ו/או סמס שניתן להגיע ולאסוף אותה.
לתשומת לבך אספקה לבעלי כרטיס האשראי מותנית בהצגת כרטיס האשראי ות.ז ישראלית או רשיון נהיגה.
(יידרש האוסף להציג כרטיס האשראי ות.ז ישראלית או רשיון נהיגה)
*** במידה ואוסף ההזמנה בפועל אינו בעל כרטיס האשראי, לא יסופק ההזמנה.