תקנון

כל רכישה באתרנו מהווה הסכמת הלקוח לתנאי התקנון הנ"ל.

פלייסטור  שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון בכל עת שהוא ובכל זמן.


הגבלת גיל:

מי רשאי להשתמש באתר ?

א. כל אדם מעל גיל 18 הכשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות יכול לבצע רכישה באתר בכפוף לתקנון.

ב. במידה והמשתמש אינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות אין לבצע פעולות רכישה באתר. במידה והמשתמש קטין (מתחת לגיל 18) אין לבצע רכישה באתר ללא אישור מאחד ההורים או ללא אישור אפוטרופוס.

ג. המשתמש בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.

ד. המשתמש בעל כרטיס אשראי תקף שהונפק בישראל ע”י חברת אשראי הפועלת כדין בישראל.

ה. המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני (“E-mail”) באינטרנט ובעל כתובת מגורים בישראל.


ביצוע הזמנה ותנאי מכירה:

א. אנו עושים את מיטב יכולתנו לוודא כי כל המוצרים שיש באתר יימצאו במלאי. אולם, אם יתברר כי מסיבות כלשהן מוצר מסוים אשר שנרכש לא היה במלאי, תישלח אליך הודעה לכתובת הדוא”ל או לטלפון שלך. במקרה כזה, אנו נציע לך מוצר חלופי ולאו דווקא באותו הערך שהיה מוצע באתר. במידה ואם תקבל את ההצעה, אנו נשלח פרטי הזמנה מעודכנים. במידה ואם אינך מעוניין בהחלפה, תהיה זכאי לסרב ולקבל החזר כספי מלא דרך אמצעי התשלום ששילמת.

ב. כל הסכומים והמחירים שמוצגים באתר הינם מחירים כוללים מע”מ על פי דין.

ג. בעת ביצוע רכישה באתר, המשתמש נדרש לספק פרטים מלאים ונכונים, כגון: שם מלא, כתובת, עיר, מיקוד, כתובת דוא”ל, מספר טלפון, מספר כרטיס אשראי, מספר תעודת זהות ופרטים נוספים אם וככל שיידרשו. המשתמש אחראי לספק פרטים תקינים ונכונים. האתר אינו אחראי לכל נזק שייגרם למשתמש כתוצאה מכך שהמשתמש סיפק פרטים לא נכונים ו/או מדויקים.

ד. החברה מציעה לרכישה באתר מוצרים ושירותים בכמויות, במחירים ובתנאים כפי שתמצא לנכון מעת לעת ולפי שיקול דעתה הבלעדי. לחברה שמורה הזכות להוסיף ו/או לגרוע מהמוצרים והשירותים המוצעים באתר, לקבוע את כמות כל מוצר ו/או שירות שיוצע לרכישה, את אופן הרכישה ואת מחיר הרכישה.

ה. מפעיל האתר לא תישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי המשתמש לא יקלטו במערכת, ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת מהמשתמש להשתמש בשירותים, באמצעות האתר.

הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל”ז – 1977 ו/או כל דין.

ו. מייד לאחר ביצוע הזמנה תשלח הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה.


אבטחת מידע:

פרטיות הינה ערך חשוב לנו, על מנת לשמור על פרטיות הלקוח והפרטים הנמסרים לנו על ידו

המידע הנמסר באתרנו לטובת ביצוע ההזמנה ישמש אותנו אך ורק למילוי בקשת הלקוח לאותו צורך או עניין.

המידע לא יועבר לכל גורם למעט הצרכים הנדרשים להשלמת דרישת הלקוח (חברת האשראי )


מוצרים באתר:

אתר www.playstore.co.il מכיל עשרות מוצרים הנמצאים במלאי. לעיתים קיים פער בין המלאי המוצג לבין המלאי הפיזי בחנות. מומלץ לוודא זמינות מוצרים בחנות על ידי יצירת קשר עם החנות לפני ההגעה.

צוות PLAYSTORE עושה כל שביכולתו לעדכן את האתר ולמנוע טעויות בפרסום מוצרים, המפרט של המוצרים נלקח מאתרי החברות והספקים, כל טעות בתיאור המוצר לא יחייב את PLAYSTORE ו/או את הספקים

תמונות מידע וסרטוני וידאו של המוצגים באתר הינן להמחשה בלבד.

החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי המוצרים בכל עת ללא הודעה מוקדמת.


רכישת מוצרים באתר:

המכירה הינה ללקוחות פרטיים בלבד

צוות PLAYSTORE עושה את מירב המאמצים על מנת לשרת את לקוחותיה ביעילות תוך שמירת שביעות רצון הלקוחות .

מיד לאחר ביצוע הזמנה תשלח למזמין הודעה לדוא"ל שההזמנה התקבלה בהצלחה. ביצוע הזמנה באתר לא מחייב את הלקוח או את PLAYSTORE במימושה אלא לאחר תשלום עבור המוצר בלבד.

השלמת הליך העסקה מותנה באישור ואימות כרטיס האשראי באופן טלפוני על ידי נציג שירות הלקוחות של החנות מול המזמין בתוך 3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה, וזאת על מנת למנוע טעויות הן בזהות המזמין והן בפרטי האשראי, ושאר פרטי המזמין. ללא אישור העסקה ע"י נציג רשמי של PLAYSTORE הזמנות שבוצעו אינן בתוקף!!!.

PLAYSTORE שומרת לעצמה את הזכות לא לממש הזמנה שבוצעה באתר כל עוד לא בוצע תשלום לחברתנו בין אם עקב מלאי שאזל או במידה ולא אושרה ההזמנה מסיבה כלשהי ע"י נציגיה.
לאחר אישור העיסקה בחברת האשראי תינתן הודעה למזמין שהעיסקה אושרה,באחד מאמצעי ההתקשרות שהשאיר המזמין בעת ביצוע ההזמנה.

במקרה שהעיסקה לא אושרה ע"י חברת האשראי יקבל מבצע ההזמנה הודעה לאחד מאמצעי ההתקשרות שהשאיר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, ו/או תהיה החנות רשאית לראות עסקה זו כמבוטלת .

ספירת הימים למועד המשלוח המצוין באתר יחול ממועד אישור העיסקה ע"י חברת האשראי ואינו מתכוון לזמן הגעת המשלוח לבית הלקוח אלא לשליחה והגעה לדואר ע"י PLAYSTORE .

המחירים המופיעים באתר כוללים מע"מ כחוק.

לפרטים נוספים ובירור נא לפנות לשירות הלקוחות בחנות.


מקרים בהם רשאית החנות לבטל עיסקה:

טעות חריגה בפרסום המוצר באתר.

במקרה של שיבוש ימי עסקים ע"י כוח עליון.

במקרה שאזל המלאי, ותמסר הודעה למזמין.

במקרה ונציג שירות הלקוחות של החנות לא יוכל ליצור קשר עם המזמין.


ביטול הזמנה ע"י הלקוח:

ע"פ חוק הגנת הצרכן , ראשי הלקוח להחזיר את המוצרים שרכש עד 14 יום

מיום קבלת המוצר תוך גבית דמי ביטול של 5% מערך העסקה או 100 ₪ הנמוך מביניהם.

הלקוח יהיה אחראי להחזרת המוצר לחנות .

במידה והמוצר נשלח בדואר/שליח יחוייב הלקוח בעלות המשלוח וסך עלות המוצר תוחזר לו על פי חוק.

המוצר יוחזר באריזתו המקורית עם הניילון, שלם ללא שינוי, ללא שימוש וללא כל פגיעה או נזק כל שהוא שכן במקרה זה לחנות יש את הזכות לתבוע את הצרכן בשל פגיעה בערך המוצר.

ניתן לקבל החזר כספי או החלפה בתנאי שלא נעשה שימוש במכשיר וזאת בהתאם לכתוב בחוק.


החלפת \ החזרת משחקים:
החלפת משחקים על פי התקנון.

לא תתאפשר החזרת מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול (לדוגמא: תוכנות, משחקים, קודים דיגיטליים), שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. באחריות הרוכש לבדוק התאמת התוכן לגיל המשתמש! ישנם משחקים אשר דורשים מנוי ל Xbox Live / PSN (תשלום נוסף) על מנת לתפעל את המשחק ו/או לשחק אונליין ברשת. להסבר על סמלי PEGI אשר חלקם או כולם מופיעים על אריזות המשחקים לחץ/י כאן.

*לא ניתן להחזיר מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול לאחר אספקת המוצר.

(האחריות על הלקוח)


התחייבות האספקה ומשלוחים:

בעת רכישת המוצר מצויין באתר מספר ימי האספקה.

ספירת ימי עסקים תהיה מיום א' – ה' ,שישי ,שבת , ערבי חג וימי חג לא יחשבו כימי עסקים.

הזמנה טלפונית ללא אמצעי תשלום מראש אינו מחייב את החנות לספק את המוצר ו/או לשריין את המוצר והמחיר.

התחייבות האספקה הינה התחייבותנו להוציא את המשלוח מצידנו ללקוח עד ימי האספקה המצויינים

מרגע השליחה זמן ההגעה תלוי אך ורק בסוג השילוח שבחר המזמין ולא בידי אתר PLAYSTORE (תקלות דואר למיניהן לא באחריות PLAYSTORE)


החברה רשאית לעדכן את שיעור דמי המשלוח ו/או להחליף חברת שילוח ע"פ שיקול דעתה הבלעדי. במידה והלקוח יבטל עסקה לאחר שליחת ההזמנה לא יזוכה בעלות המשלוח.

החברה לא תיקח אחריות על תקלות במשלוח הנובעות מצד שלישי או עיכובים שנגרמו לאחר יציאת המשלוח משרדי החברה. 


מדיניות קבלה והחזרת משלוחים

במידה ולקוח לא זמין או העביר את מועד המשלוח ליום אחר, (לאחר שאישר לשליח הגעה) – לא יזוכה בסכום עלות המוצר ולא בעלות המשלוח.


משלוח עם שליח עד הבית

- השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו לכתובת הלקוח שנבחרה במעמד ההזמנה, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הם בימים א'-ה' בין השעות 20:00-8:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך).

- בעת שינוי מקום המסירה מול נציג חברת המשלוחים, האחריות על טיב המוצר/אספקתו חלה על הלקוח בלבד וידוע לו כי החברה לא תישא בתוצאות/זיכוי/החלפת המוצר. הלקוח לא יבוא בטענות כנגד החברה. 

כתובת הלקוח

- בסיום התשלום, מתקבל אישור הזמנה למייל - כתובת הלקוח מתייחסת לכתובת המגורים של הלקוח ולא בהכרח לכתובת המשלוח בבחירת משלוח לנקודת איסוף או לחלופין מתייחסת לכתובת המשלוח בבחירת משלוח עד הבית.

- מובהר כי עם ביטול עסקת רכישה שלא עקב פגם או אי התאמת המוצר שסופק להזמנת המשתמש, המשתמש יחויב בדמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ₪ – לפי הנמוך מבין השניים. אין באמור כדי לפגוע בזכותה של הנהלת אתר זה לפעול לקבלת כל סעד אחר לו זכאית על פי כל דין.

- מובהר כי הנהלת אתר זה לא תאפשר ביטול עסקה וכן לא תהא אחראית לכל נזק או כל חבות במקרים של חשיפת המוצרים למים ו/או לחות ו/או שמש ו/או חום ו/או לתנאים סביבתיים קשים על ידי המשתמש.

- ביטול עסקה עקב פגם במוצר – על המשתמש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ולדווח מיד, ולא יאוחר מ- 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר להנהלת אתר זה על כל אי התאמה או פגם באמצעות בקשה מתאימה בכתב כאמור לעיל, ולאפשר להנהלת אתר זה לתקן את הפגם ו/או אי ההתאמה ולהחליף את המוצר הפגום במוצר תקין שישלח לאחר החזרת המוצר הפגום. במידה ואי ההתאמה או הפגם לא ניתנים לתיקון ו/או במידה והמשתמש סירב להצעת אתר זה , כספו יוחזר לו במלואו לאחר שישלח את המוצר לידי הנהלת אתר זה והמוצר הפגום יתקבל על ידה. יובהר כי עלויות משלוח אלה יחולו באופן בלעדי על המשתמש.


איסוף עצמי 

הזמנתך מטופלת במרכז ההזמנות. כאשר ההזמנה תהיה מוכנה בנקודת האיסוף תשלח הודעה במייל ו/או סמס שניתן להגיע ולאסוף אותה.

לתשומת לבך אספקה לבעלי כרטיס האשראי מותנית בהצגת כרטיס האשראי ות.ז ישראלית או רשיון נהיגה.

(יידרש האוסף להציג כרטיס האשראי ות.ז ישראלית או רשיון נהיגה)

*** במידה ואוסף ההזמנה בפועל אינו בעל כרטיס האשראי, לא יסופק ההזמנה.


אחריות:

תעודת האחריות של פלייסטור שהונפקה למוצר שנרכש יהווה אישור כי המוצר בגדר אחריות.

ברכישת המוצר יצוין משך האחריות על גבי תעודת האחריות.

במקרה הצורך להפעלת האחריות עלות משלוח המוצר וחזרתו יחולו על הרוכש ובאחריותו.

כל סימני פגיעה או נזק ובלאי לא סביר במוצר, ו/או תיקון ע"י גורם לא מוסמך, ע"י יצרן, ו/או , יגרמו לפקיעת האחריות, במקרה כזה עלות הנזק יחול על הרוכש. PLAYSTORE אינה נושאת באחריות על: צריבת שפה שאינה תקינה, מחיקת עברית, נעילת מכשיר. מסך, טאצ', מים, צריבת תוכנה, נפילות, שבר ועוד כמפורט בתעודת האריות ובנוסף לה.

הזכות להעדיף תיקון המוצר על החלפתו ולהיפך שמורה לשיקול דעת PLAYSTORE בלבד.
במידה וצריך להזמין חלק מחו"ל זמן ההמתנה הינו בין 30 עד 40 ימי עסקים.


תודה שבחרתם באתר PLAYSTORE סניף רמלה אנו מאחלים לכם חווית גלישה מהנה באתרנו.

לכל בירור או שאלה מוקד שירות הלקוחות הטלפוני יעמוד לרשותכם:

מענה טלפוני:08-6645622 ימים א-ה (לא כולל חגים ומועדים) בין השעות 09:30-22:00