תקנון

תקנון אתר Playstore

עודכן בתאריך: ‎14/08/2025

כל רכישה באתר מהווה הסכמה מלאה של הלקוח לכל התנאים המפורטים בתקנון זה. Playstore שומרת לעצמה את הזכות לשנות תקנון זה בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

1. הגבלת גיל וזכאות לרכישה

הרכישה מותרת לבגיר מעל גיל 18, הכשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. קטין (מתחת לגיל 18) נדרש לאישור הורה או אפוטרופוס. בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד רשום בישראל. בעל כרטיס אשראי ישראלי וכתובת בישראל.

2. ביצוע הזמנה ותנאי מכירה

ייתכן כי מוצרים באתר לא יהיו זמינים במלאי בפועל. במצב כזה תוצע חלופה או החזר כספי. המחירים באתר כוללים מע"מ כחוק. חובת הלקוח למלא פרטים מדויקים ונכונים בעת ההזמנה. החברה רשאית לשנות, להוסיף או להסיר מוצרים או מחירים בכל עת. המערכת אינה אחראית לתקלות טכניות או פרטים שלא נקלטו. לאחר השלמת הזמנה תישלח הודעת דוא"ל לאישור העסקה.

3. זמינות מוצרים ותמונות

ייתכנו פערים בין מלאי האתר למלאי הפיזי בחנות. התמונות באתר להמחשה בלבד. טעות בתיאור המוצר אינה מחייבת את Playstore.

4. רכישת מוצרים ואישור הזמנה

המכירה מיועדת ללקוחות פרטיים בלבד. תוקף ההזמנה יינתן רק לאחר אישור העסקה ואימות טלפוני עד 3 ימי עסקים. Playstore שומרת לעצמה את הזכות לבטל הזמנות שלא אושרו או מוצרים שאזלו מהמלאי.

5. ביטול עסקה והחזרות

ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר, בהתאם לחוק הגנת הצרכן. המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם, נקי, ללא סימני שימוש וללא פגם. משחקים, קודים דיגיטליים ותוכנות שנפתחו – אינם ניתנים להחזרה. דמי ביטול: 5% או 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם. החזר כספי יתבצע באותו אמצעי תשלום שבו בוצעה הרכישה. במקרה של בקשת ביטול לאחר שהמוצר נשלח – דמי המשלוח לא יוחזרו. במקרה של מוצר פגום או משלוח שגוי – יינתן החזר מלא כולל המשלוח. האחריות להחזרת המוצר אל החנות חלה על הלקוח, למעט במקרה של מוצר פגום.

6. החלפות

ניתן לבצע החלפה בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר. המוצר חייב להיות באריזתו המקורית, שלם וללא סימני שימוש. עלות המשלוח עבור החלפה חלה על הלקוח, אלא אם מדובר במוצר פגום.

7. אספקה ומשלוחים

ימי עסקים: א'-ה' (לא כולל חגים). זמני האספקה מחושבים ממועד אישור העסקה. החנות אינה אחראית לעיכובים של צד שלישי (חברת שילוח). אם הלקוח לא היה זמין או דחה משלוח – לא יינתן החזר על המשלוח. שינוי כתובת לאחר משלוח – באחריות הלקוח בלבד.

8. איסוף עצמי

יש להציג תעודת זהות וכרטיס אשראי של מבצע ההזמנה. מי שאינו בעל הכרטיס לא יוכל לאסוף את ההזמנה.

9. אחריות למוצרים

תעודת אחריות ניתנת במעמד הרכישה בהתאם למוצר. במקרים של שימוש לא תקין, נזק פיזי או תיקון ע"י גורם חיצוני – האחריות מתבטלת. זמן אספקת חלקי חילוף מחו"ל: 30–40 ימי עסקים.

10. אבטחת מידע ופרטיות

בעת ביצוע הזמנה או שימוש באתר, הלקוח מוסר מרצונו מידע אישי, לרבות שם, כתובת, טלפון, כתובת דוא"ל, פרטי תשלום ופרטי הזמנה. מסירת המידע מהווה הסכמה לשימוש בו בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה.

המידע משמש אך ורק לצורך אספקת המוצרים והשירותים, טיפול בהזמנה, מתן שירות לקוחות, שליחת עדכונים, דיוור שיווקי (בכפוף להסכמה), ולצרכים סטטיסטיים ושיפור השירות.

המידע נשמר בשרתי החברה המאובטחים באמצעי אבטחה מתקדמים, עם הגבלת גישה לעובדים מורשים בלבד. החברה מנהלת בקרה ולוגים על גישה למידע.

החברה לא תעביר מידע אישי לצד שלישי, אלא אם נדרש לצורך אספקת השירות (כגון חברות שילוח, ספקי תשלום) או על פי דרישת חוק, צו שיפוטי או רשות מוסמכת. בכל מקרה, הצדדים השלישיים מחויבים לשמור על סודיות המידע.

ללקוח הזכות בכל עת לקבל עותק מהמידע האישי שנשמר אודותיו, לבקש תיקון או עדכון של מידע שגוי, לדרוש מחיקת מידע ("הזכות להישכח") – למעט מידע הנדרש לשמירה לפי דין, ולהגביל את השימוש במידע או להתנגד לעיבודו.

במקרה של אירוע אבטחת מידע או חשש לדליפת נתונים, החברה תפעל באופן מיידי לתיקון המצב ותודיע על כך ללקוח ולרשות להגנת הפרטיות בהתאם לדרישות החוק.

האתר עושה שימוש בקובצי Cookies ובכלים אנליטיים (כגון Google Analytics, Facebook Pixel) לצורך תפעול תקין, התאמת השירות, ניתוח שימוש ושיפור חוויית המשתמש. הלקוח רשאי לחסום או למחוק קובצי Cookie באמצעות הגדרות הדפדפן.

פרטים נוספים אודות ניהול המידע, אופן השימוש בו וזכויות המשתמש מפורטים בעמוד מדיניות פרטיות.

11. שירות לקוחות

טלפון: ‎08-6645622
ימים א'-ה' (לא כולל חגים) בין השעות 09:30–22:00

תודה שבחרתם ב־Playstore סניף רמלה!