אנו איננו קשורים לחברות שירות לקוחות סוני פלייסטיישן ישראל

 * עמוד זה הוא עמוד באתר "פלייסטור" הינו עמוד אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות בעמוד ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע בעמוד זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

 

לשירות לקוחות סוני פלייסטיישן ישראל:

לטיפול בפניות בנושאי תמיכה טכנית בהפעלת הקונסולה, אביזרים, משחקים, מנויי PlayStation Plus, רכישות מקוונות ותוכן דיגיטלי יש לפנות למוקד פלייסטיישן

 

  • במייל: support@il.playstation.com

לפני, ודא שיש לך גישה לקונסולת PlayStation שלך ושרשמת את המספר הסידורי של הקונסולה. זה יעזור לפתור את הבעיה מהר יותר.
 

  • בנושא תקלות בחומרה (קונסולה ואביזרים) יש לפנות לאחת מנקודות השירות של חברת ישפאר לרשימה המלאה לחץ כאן 

לקבלת מידע נוסף לגבי נקודות השרות בלבד - 09-9711700 כמו כן ניתן למצוא מידע ועזרה לפתרון בעיות באופן עצמי באתר:  https://www.playstation.com/he-il/support/  
 

  • שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים א'-ה' בשעות 09:00-17:00. (*שרות הלקוחות בהרצליה סגור ביום שישי)